lördag 26 april 2008

Mer alster...


Hej igen!


Jag har faktiskt haft en del framgångar med mina smycken. Två av mina blå armband kan man skåda på min väninna Ulrika på hennes hemsida - http://www.houseofgrand.com/


Hon kommer även att använda fler av mina smycken framöver.


Att göra armband är det senaste i raden av mina projekt. Det tar en del tid, men slutresultatet blir väldigt fint.

På bilden här ovanför har jag två olika färgexempel i tekniken fullfuse, men jag har även andra färger i såväl fullfuse som täckfuse. I täckfuseteknik behåller bitarna sin fyrkantighet.
Ett sådant armband gav jag precis bort i färgerna vitt och turkost till en kompis som fyller år och hon var mycket nöjd för hon tycker att det är sommarfärger som passar till det mesta på sommaren.
På återhörande.
Jessica.

Inga kommentarer: