fredag 23 januari 2009

Lite nyheter kommer här

Janes turkosa halsduk som dessvärre ser mer ljusblå ut här...
Janes halsduk i en annan vinkel


Carina med en av sina ljusstakar som hon fick i julklapp

Den första bloggen för detta år.

Jag har haft fullt upp. Har dels varit och är i full färd med att sticka två halsdukar till Jane, samt handledsvärmare till Angela.
Dessutom önskar Jane likadana ljusstakar som de som Carina fick i julklapp.
Carina poserar glatt här med en av sina ljusstakar.
Om jag har förstått Jane rätt vill hon även ha två fat och det är klart att jag tackar och bockar för det =)
I mars ska Carina och jag ha vernissage med våra saker. Jag återkommer med datum, tid och plats.
Ha det fint! Och glöm inte att höra av er om ni är intresserade av att beställa ngt.






1 kommentar:

Anna sa...

Vad roligt att det blir stickning gjort också! Spännande med vernissage!!!