måndag 23 mars 2009

Äntligen...

Flera varianter av ljusstakar...mina senaste alster.
Ljusstakarna ur en annan vinkel...


Vaser - också nya saker som jag börjat tillverka...



En förhandstitt på Janes ena fat...

och på Janes andra fat. Hoppas att hon blir nöjd nu bara.




Sådär ja - ett litet livstecken från mig och en uppdatering av bloggen. Jag har haft fullt upp med att förbereda saker inför vernissaget på lördag. Hoppas nu bara att någon dyker upp.

Har även stickat halsdukar samt handledsvärmare till folk på löpande band samt till vernissaget. Det ska bli roligt i vilket fall som helst att visa vad jag gör för smycken, fat samt vad jag har stickat nyligen. Lägger in lite bildbevis här så att ni ser.
Välkomna på lördag om ni har vägarna förbi Stockholm.
Ta hand om er!










Inga kommentarer: