onsdag 2 september 2009

Nystart




Nu, efter ett par månaders sommarledigt och inspirationshämtande, är det dags igen för mig att sätta igång i verkstan. Det betyder alltså att om ni är intresserade av att beställa något från mig - fat, smycken, vaser, ljusstakar - som ni vill ge bort under hösten eller till jul, då är det hög tid att beställa nu.


Eftersom jag också gärna stickar, som några av er vet, så är ni även välkomna att höra av er och beställa halsdukar (för att se exempel på halsdukar, titta på tidigare inlägg i bloggen).
Lättast når ni mig via mejlen: juvelskakaren@hotmail.com.


Ha en fin höst så hoppas jag att vi ses. Rykten säger att vi visst kommer att ha vernissage igen under hösten - får se när jag återkommer med mer information kring det.


Ta hand om er!

Inga kommentarer: