söndag 15 november 2009

Har ingen aning om någon läser min blogg längre...

...men om ni gör det får ni gärna skriva någon kommentar om det ni ser i bloggen och om det är ngt som ni tycker är extra fint. Jag behöver få lite respons. Det vore även roligt om ni kommer förbi på vernissaget på lördag. Det är mellan 13-17.00.
Men som sagt, skriv gärna en rad eller två om du ändå läser min blogg. Det piggar upp.

Idag var jag f.ö. i verkstan en sväng och gjorde underlägg för glas och muggar som min kusin har beställt. Det fick bli i tre nyanser av blått med glaskross och stringers. Bilder kommer så småningom.
Har även fått en beställning på ljusstakar så det blir det som jag gör härnäst. Dock först i januari.
Ha det fint och hoppas att vi ses på lördag.

2 kommentarer:

Anna sa...

Lycka till på vernissagen på lördag. Jag hade gärna kommit men det är lite långt attresa... :)

Jessica sa...

Hej Anna! Kul att du fortfarande läser min blogg och stort tack för lyckönskningarna inför vernissagen =) Ha det fint! Hälsn. Jessica.