söndag 24 januari 2010

Nu får jag nästan skämmas...

...jag är ju förfärligt dålig på att uppdatera denna blogg. Det betyder inte att jag inte har saker att göra...

Det som just nu så här i vintertider ligger i "pipeline" är en halsduk som ska färdigställas till min syssling, ett mobilfodral till en kompis och ett par torgvantar till en vän. Dessutom har jag en beställning på två vita fat och ett antal ljusstakar samt ett par glasunderlägg...

Det rullar på med andra ord.

Ska boka en tid i verkstan i februari och vill ni ha ngt så är det bara att beställa innan dess.

När våren gör intåg med tulpaner och påskliljor så är det många som vill ha vaser och de går naturligtvis också att beställa här. Har en grön till salu redan nu om någon vill köpa den. Hör av er i så fall.

Vårens vernissage kommer med största sannolikhet att gå av stapeln i mars och i samband med lönehelg så att alla som vill kan köpa ngt av oss som deltar där. Är du intresserad av att vara med på vårt vernissage och ställa ut saker? Hör av er i så fall. Ev. kommer vi att byta lokal i vår och vara på skolan där jag jobbar i stället.
Beror på hur stort vi gör evenemanget...

Hoppas att ni är kreativa =)

På återhörande!

Inga kommentarer: