lördag 20 mars 2010

Vårrea! Passa på!
















Då jag nu börjar få många saker i min fusingsamling passar jag på att ha lite vårrea så här i samband med vårdagjämningen.

Tanken är att om du som tittar här i bloggen ser ngt som du tycker om och som du skulle vilja köpa så ger du mig ett bud på hur mkt du vill ge.

Hittar du något här bland bilderna som intresserar dig så hör av dig på juvelskakaren@hotmail.com eller på facebook eller skriv ngt i kommentaren här i bloggen.

Utöver det som finns här på bild har jag armbandsbitar i en rad olika färger och utformanden så det är bara att höra efter om du inte hittar en färg som passar dig bland armbanden.

Skynda att fynda! Lägger upp ett inlägg till med bilder...
PS. Skickar gärna saker till andra städer också. Men tar då tacksamt emot ett bidrag för porto. DS.










Inga kommentarer: